Описание на работната позиция

Ние сме Съдърланд

Съдърланд е глобален лидер в управлението на клиентското преживяване (Customer Experience Management). Повече от 37 години ние се грижим за клиентите на нашите клиенти, като непрекъснато подпомагаме растежа им чрез иновативни решения и автоматизация.

Международна компания с офиси в 60 локации по света, Съдърланд оперира в България от 2008 г. В страната работят над 2000 служители в три офиса в София, Варна и Бургас или в режим работа от вкъщи, предоставяйки обслужване на клиенти и техническа поддръжка на 17 езика.

В Съдърланд можеш да работиш със страхотни хора по интересни проекти за някои от най-големите световни марки. Ще имаш възможност да развиеш нови умения и професионален опит в подкрепяща и динамична работна среда.

Стани част от нашия разрастващ се екип за световен лидер в сферата на електронната търговия!

Един от нашите най-големи и успешни проекти за глобален лидер в онлайн пазаруването продължава да се разраства и търсим следващите ни страхотни колеги.

За ТЕБ:

  • Много добри познания по немски (поне B2), не се изисква втори език
  • Добри компютърни умения
  • Комуникативни умения и позитивно отношение
  • Интерес към придобиване на нови знания и умения
  • Добри организационни умения и работа в екип

При нас ще можеш да:

  • Използваш познанията си по немски чрез ежедневна комуникация с клиенти (телефон, чат и/или имейл).
  • Обработваш запитванията на клиенти и да им предложиш най-доброто решение
  • Преминеш през интензивно обучение по водещите световни стандарти за висококачествено обслужване на клиенти
  • Да работиш на гъвкаво работно време (4, 6, 8 часови смени)

Ще ПОЛУЧИШ:

  • Стабилна работа с постоянен трудов договор
  • Допълнително здравно осигуряване и застраховка живот
  • 24 дни платен годишен отпуск, 3 от които са уелнес дни
  • Работа на непълно работно време - 8, 6, 4 часови дневни смени. 
  • 1.5 часа платени почивки на ден
  • Покриване на транспортни разходи
  • Ваучери за хранa
  • Платено двумесечно обучение
  • Индивидуално обучение за опресняване на знанията
  • Ясен кариерен път в компанията
  • Безплатни кафе напитки в офиса, дни за пица и масажи
  • Страхотна офис локация
  • Приятна и модерна работна среда - стаи за почивка, игрални зали, тераси

ОЩЕ причини да се присъединиш към нашия екип:

  • Изцяло дигитално обслужване на служителите чрез електронен подпис
  • Програма за подпомагане на служителите, включително 24/7 достъп до психологическа подкрепа
  • Портал за специални отстъпки за служителите – 20+ отстъпки
  • Програма „Препоръчай приятел“
  • Програма за допълнителни награди за добро представяне
  • Пакет за релокация, ако се преместваш от друг град или държава
  • Мултиспорт карта, частично спонсорирана от компанията
  • Портали за вътрешно обучение и развитие с възможности за сертифициране
  • Множество събития организирани в офиса за ангажиране на служителите както и уелнес инициативи
  • Събития за корпоративна социална отговорност и тиймбилдинги
  • Подарък по повод новородено или осиновено дете
  • Възможност да се докоснеш до световни бизнес практики и ноу-хау
  • Налично място за паркиране, според условията на фирмената политика