Описание на работната позиция
В Астреа Рикрутмънт се ангажираме да превърнем предизвикателствата от намирането на нова работа във вдъхновяващ път на промяна и подкрепа. С гордост можем да кажем, че вече 16 години сме сред най-добрите в областта на рекрутмънта. Вярваме, че можем да променим живота на хората, като им помагаме да станат най-добрата версия на себе си. Участваме в развитието на много български и международни компании, като им помагаме да намерят правилните хора и решения за техния бизнес. Нашата мрежа от доволни кандидати и клиенти продължава да нараства, като остава нашата най-голяма гордост и мотивация.
За един от нашите клиенти – водеща компания в сектора на земеделието и търговията със
селскостопанска продукция, търсим опитни, организирани и целеустремени кандидати за
позицията Оперативен Счетоводител.
Задължения и отговорности:
- Регистриране на първични счетоводни документи в ERP - системата на компанията,
- както и тяхното архивиране;
- Осчетоводяване на оперативни разходи и приходи на дружествата по финансовите и
- счетоводните процедури в съответствие с българското законодателство и вътрешните
- фирмени правила;
- Изготвяне и подаване на месечни справки-декларации по ЗДДС;
- Систематизирано класифициране на счетоводната документация;
- Поддържане на комуникация между отделите на компанията;
- Оказване на съдействие и предоставяне на необходимите данни за различни вътрешни,
- междинни и годишни отчети;
- Постоянно обновяване на познанията във връзка с промените в българското законодателство.
Изисквания към кандидатите:
- Завършено висше образование по специалност "Счетоводство", "Финанси", "Икономика";
- Опит като счетоводител 3-5 години;
- Компютърна грамотност (MS Office) Excel, Word;
- Отговорност, организираност, инициативност, лоялност, коректност, способност за
- работа в екип, внимание към детайла и отлични комуникативни умения;
- Инициативност за усъвършенстване и придобиване на нови знания;
- Добро ниво на владеене на английски език;
- Предимство представлява опит или познания в работа с ERP системи.
Нашият клиент предлага:
- Трудов договор на пълно работно време;
- Коректни и дългосрочни трудови взаимоотношения;
- Работно място в стабилна и постоянно развиваща се компания;
- Възможност за професионално развитие и повишаване на класификацията.
Ако смятате, че сте подходящ(а) за тази позиция, направете следващата стъпка. Моля,
споделете вашата подробна автобиография с нас (и не забравяйте да включите
референтния номер на обявата IA_OA).
Ние ще се свържем с всеки кандидат, който отговаря на нашите изисквания.
Вашата лична информация е от изключително значение за нас и е защитена съгласно
правилата на Комисията за защита на личните данни.
(„АСТРЕА РИКРУТМЪНТ“ ЕООД – Регистрация в МТСП No1809).