Описание на работната позиция
Grove Global Consult e агенция за подбор на персонал, за наш клиент в сферата на застраховането, сме в активно търсене на Офис Мениджър, който да се присъедини към екипа на компанията.
Отговорности:
- Организира, разпределя, контролира и отчита цялостното изпълнение на работата в регионален офис-Благоевград;
- Оказва необходимата помощ и съдействие по всякакви технически и организационни въпроси между компанията и клиентската й база;
- Организира своевременно въвеждане на нови продукти и провежда обученията на посредниците и на техните служители в тази връзка;
- Изготвя и изпраща справки, анализи и отчети с продажбени данни до застрахователните посредници;
- Търси нови застрахователни посредници за Дружеството и установява контакти с тях;
- Своевременно подготвя продажбени планове и Планове за действие на застрахователните посредници и служители съответно за първото и за второто полугодие на финансовата година;
- Подготвя специални оферти за застрахователни продукти и прави съответните калкулации, като при необходимост изисква съдействие от технически (подписвачески) дирекции;
- Инициира контакти със застрахователните посредници и служители при проблеми или спорни въпроси, свързани с администрирането на полиците и в рамките на служебните си правомощия полага необходимите усилия за решаването на проблемите и на спорните въпроси;
- Своевременно и изчерпателно информира застрахователните посредници и служители относно нови продукти, тарифи, правила на работа, процедури, указания и др., приети от Дружеството;
- Инициира и организира редовни срещи със застрахователните посредници за обсъждане на продажбените справки, плановете за действие и реализирането им;
Изисквания:
- Образование: висше образование, степен бакалавър; висше икономическо или юридическо образование е предимство;
- Професионален опит: минимум 1 година опит в областта на застраховането;
- Езикови компетенции: владеене на английски или немски език е предимство;
- Компютърна грамотност: MS Office, Internet, специализиран софтуер.
Социални придобивки:
- Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
- Безплатна здравна застраховка;
- Въвеждащо обучение и последващо в процеса на работа с подкрепата на екипа;
- Възможности за кариерно израстване и участие във вътрешни програми за развитие;
- Международни стандарти на работа;
- Страхотен екип и среда, подкрепяща екипния дух.
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Recruitment license issued by Ministry of Labor and Social Policy under № 3018 / 30.04.2020