Описание на работната позиция

Grove Global Consult e агенция за подбор на персонал, за наш клиент в сферата на застраховането, сме в активно търсене на  Офис Мениджър, който да се присъедини към екипа на компанията.
Отговорности:

  • Организира, разпределя, контролира и отчита цялостното изпълнение на работата в регионален офис-Благоевград;
  • Оказва необходимата помощ и съдействие по всякакви технически и организационни въпроси между компанията и клиентската й база;
  • Организира своевременно въвеждане на нови продукти и провежда обученията на посредниците и на техните служители в тази връзка;
  • Изготвя и изпраща справки, анализи и отчети с продажбени данни до застрахователните посредници;
  • Търси нови застрахователни посредници за Дружеството и установява контакти с тях;
  • Своевременно подготвя продажбени планове и Планове за действие на застрахователните посредници и служители съответно за първото и за второто полугодие на финансовата година;
  • Подготвя специални оферти за застрахователни продукти и прави съответните калкулации, като при необходимост изисква съдействие от технически (подписвачески) дирекции;
  • Инициира контакти със застрахователните посредници и служители при проблеми или спорни въпроси, свързани с администрирането на полиците и в рамките на служебните си правомощия полага необходимите усилия за решаването на проблемите и на спорните въпроси;
  • Своевременно и изчерпателно информира застрахователните посредници  и служители относно нови продукти, тарифи, правила на работа, процедури, указания и др., приети от Дружеството;
  • Инициира и организира редовни срещи със застрахователните посредници за обсъждане на  продажбените справки, плановете за действие и реализирането им;

Изисквания:

  • Образование: висше образование, степен бакалавър; висше икономическо или юридическо образование е предимство;
  • Професионален опит: минимум 1 година опит в областта на застраховането;
  • Езикови компетенции: владеене на английски или немски език е предимство;
  • Компютърна грамотност: MS Office, Internet, специализиран софтуер.

Социални придобивки:

  • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
  • Безплатна здравна застраховка;
  • Въвеждащо обучение и последващо в процеса на работа с подкрепата на екипа;
  • Възможности за кариерно израстване и участие във вътрешни програми за развитие;
  • Международни стандарти на работа;
  • Страхотен екип и среда, подкрепяща екипния дух.

    Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
    Recruitment license issued by Ministry of Labor and Social Policy under № 3018 / 30.04.2020