Описание на работната позиция

АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в България, предлага работа като e-commerce акаунт мениджър / e-commerce account manager(търговия на едро и дребно с козметични продукти) (търговия на едро с козметика и парфюми). Нашият партньор е постоянно разрастваща се фирма в търговията на едро с козметика и парфюми) базирана е в София. с доказан опит и репутация. Успехът на компанията се дължи до голяма степен на ефективния екип и неговото висококачествено обслужване на клиентите. Кандидатът, който търсим трябва притежава желание да се развива в сферата на търговията и продажбите през различни канали, за да може да допълни един приятелски и добре работещ колектив. В случай, че обявата е в областта на Вашия интерес – не се колебайте да ни изпратите актуална автобиография или да ни се обадите
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Месторабота София, бул. „Aкадемик Иван Евстратиев Гешов“ 2Е, 1330 ж.к. Сердика, София

Изисквания:

-Опит в онлайн търговията и по-специално в ecommerce проекти през продажбени платформи - Amazon, eBay.
- Съобразителност, проактивност и внимание към детайлите.
- Търговски-ориентирано мислене.
- FBA workflow management
- .Reconciliation and reimbursements management
- Listing creation & management
- Customer support & A to Z claims management
- Account health management
- Инициативност и стремеж към развитие.
- Английски език на добро ниво. Владеене на Немски или Италиански език е предимство

Основни отговорности:

- Управляване и администриране на продуктовото предлагане в ресорната категория на маркетплейс платформи.
- Следене ефективността на продуктовите обяви, качеството на съдържанието и клиентския интерес.
- Анализиране на конкурентните оферти и прилага най-добрия подход спрямо тях.
- Актуализиране ежедневно на цените и наличностите.
- Анализиране на продажбите и дава месечен отчет за успеваемостта на кампании, рентабилност на приходите и други индикатори за ефективност.
- Спомагане за обезпечаване на необходимите стокови запаси съвместно с екипа по снабдяване.
- Откриване на възможности за нови продукти и даване на предложения за развитие.


Трудово възнаграждение и допълнителни детайли:


- Заплащане - на базата на опит и навлизане в оперативните задължения
- Осигуровки - на пълен договор
- Работни часове - 40
- Работни дни седмично - 5
- Отпуск - 20 работни дни
- Бонусна система - Да, на базата на резултатите от проекта
- Възможност за развитие - в зависимост от резултатите на проекта
- Социални придобивки - Да, Multisport карта
- Допълнително здравно осигуряване


НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
Биография с опит съответстващ на изискванията със снимка паспортен формат или linkedin