Цялостни решения за Employer Branding за топ работодатели в България.

Повече кандидати. Повече интервюта. Повече служители.

Създайте безплатен акаунт
Corporate Standard
или
Employer branding Corporate Premium
Персонализирана снимка на корицата
Социални мрежи
Analytics
Презентиране на компанията
Представящо видео
Причини кандидатите да работят във вашата компания
Фотогалерия
Секция новини

Над 650.000

Уникални посетители/месец

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Над 500.000

Отзиви от служители и кандидати

Над 2.000.000

Показвания на страницата/месец

Над 100

Партньорства с работодатели

Над 650.000

Регистрирани потребители в платформата

Знаете ли, че...

Над 650.000 служители търсят профили на работодатели в България в Kaderabotim.bg: месечно, за да решат къде искат да работят.

Кандидатите прекарват с 36% повече време на страниците на компаниите с Corporate Premium Employer branding акаунт.

88% от кандидатите предпочитат компании, които регулярно актуализират профила си.

90% от кандидатите смятат, че отговорът на компанията на оценките на Kaderabotim.bg е много важен?

Свържете се с нас, за да разберете как работи Corporate Premium акаунта за Employer branding.

Всичко, което трябва да знаете за добрата Employer branding стратегия

Отличен работодателски профил
Презентиране на компанията
Промотиране на стажове
Фокус върху фирмената култура
Представяне на предимствата, които служителите получават
Управление на онлайн репутацията на компанията
Ремаркетиране на кандидати, които са прегледали профила на компанията
Ремаркетинг кандидати с достъп до обяви за работа
Кампании за полуляризиране сред аудиторията

Защо Kaderabotim.bg

Знаете точно кои хора се интересуват от вашата компания (профил, специализация, възраст, интереси).
Разберете колко хора посещават профила на вашата компания.
Всеки месец имате достъп до цялата информация и прилежащите отчети.
Взамате решения на базатана реални резултати и усилия.
Ще забележите повишаване на резулатите с всеки изминал месец.
Таргетирате по микро сегменти.
Имате контрол върху честотата и начина на комуникация.

Свържете се с нас, за да ви помогнем да разберете кое решение е подходящо за вас, дори ако в момента не се нуждаете от популяризиране на работодателската ви марка!

Какво означава Employer branding

Концепцията за Employer branding (работодателска марка) представлява начина, по който една компания се отличава от другите по отношение на служителите и фирмената си култура.

Работодателската марка се различава от цялостния имидж на бранда, определяйки се от гласа на служителите на компанията. С други думи, една компания има толкова по-силен работодателски брандинг, колкото по-активно включва своите служители в процеса по откриване на възможности за кариера и колкото повече те промотират ценностите на компанията.

Въпреки че може да се обобщи в няколко много ясни тактики, работодателската марка е нещо повече от стратегия, защото зависи от фирмената култура на компанията, профила на хората, които наема, и прозрачността, която е готова да приеме в комуникацията. По същество, обаче, ключовите елементи на работодателската марка са следните:

1
Активности и онлайн присъствие на компанията (включително страницата за кариери)
Опитът при кандидатстване за работа в компанията
2
Опитът при кандидатстване за работа в компанията
3
Процесът на набиране на персонал
Опитът при процеса на присъединяване към компанията
4
Опитът при процеса на присъединяване към компанията
5
Присъствие в социалните мрежи
Съдържанието, което публикувате
6
Съдържанието, което публикувате
7
Посланици на компанията (сред служителите)

3 примера за компании с добра стратегия за работодателска марка.

Ако сте компания, която мисли стратегически и иска да инвестира разумно в процеса на набиране на персонал, свържете се с нас.