Повече кандидати. Повече интервюта. Повече служители.
Създайте безплатен акаунт+359 (0) 888 791 169
Уникални посетители/месец
Отзиви от служители и кандидати
Показвания на страницата/месец
Партньорства с работодатели
Регистрирани потребители в платформата
Над 650.000 служители търсят профили на работодатели в България в Kaderabotim.bg: месечно, за да решат къде искат да работят.
Кандидатите прекарват с 36% повече време на страниците на компаниите с Corporate Premium Employer branding акаунт.
88% от кандидатите предпочитат компании, които регулярно актуализират профила си.
90% от кандидатите смятат, че отговорът на компанията на оценките на Kaderabotim.bg е много важен?
+359 (0) 888 791 169
Свържете се с нас, за да ви помогнем да разберете кое решение е подходящо за вас, дори ако в момента не се нуждаете от популяризиране на работодателската ви марка!
+359 (0) 888 791 169
Концепцията за Employer branding (работодателска марка) представлява начина, по който една компания се отличава от другите по отношение на служителите и фирмената си култура.
Работодателската марка се различава от цялостния имидж на бранда, определяйки се от гласа на служителите на компанията. С други думи, една компания има толкова по-силен работодателски брандинг, колкото по-активно включва своите служители в процеса по откриване на възможности за кариера и колкото повече те промотират ценностите на компанията.
Въпреки че може да се обобщи в няколко много ясни тактики, работодателската марка е нещо повече от стратегия, защото зависи от фирмената култура на компанията, профила на хората, които наема, и прозрачността, която е готова да приеме в комуникацията. По същество, обаче, ключовите елементи на работодателската марка са следните:
Ако сте компания, която мисли стратегически и иска да инвестира разумно в процеса на набиране на персонал, свържете се с нас.
+359 (0) 888 791 169